VEDRANA KOCEIĆ – životopis

 

FORMALNO OBRAZOVANJE

• 1984. diplomirala na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu (tada Fakultet za defektologiju) – studij socijalne pedagogije;

• Osnovnoškolsko te osnovno glazbeno obrazovanje završila u Umagu, srednjoškolsko u Bujama (opća srednja škola – suradnik u nastavi);

 

DODATNO OBRAZOVANJE

• 2005. pohađala edukativni ciklus Strateško planiranje u zagrebačkim kulturnim ustanovama i udrugama

• 2003. Pohađala seminar Upravljanje vremenom – Time management (Zagreb – SmartBiz center)

• 2001. pohađala intenzivni seminar Mini MBA in International Bussiness u Splitu (University of St. Thomas, Minessota – SAD);

• 1990. završila dvogodišnju intenzivnu edukaciju iz Realitetne terapije (RT) postavši certificirani Realitetni terapeut;

 

RADNO ISKUSTVO

• Od ljeta 2010. započinje suradnju s jednom od najdarovitijih hrvatskih glazbenica mlađe generacije, pijanisticom Martinom Filjak (zastupanje za područje Jugoistočne Europe).

• Od jeseni 2009. započinje suradnju s međunarodno priznatim glazbenicima (Edin Karamazov, Kaliopi) te mladim darovitim violončelistom Stjepanom Hauserom.

• Od travnja 2009. intenzivno se kroz individualni i grupni rad bavi inteligentnom staničnom prehranom, pomažući ljudima unaprijediti prehrambene i životne navike te naučiti trajno kontrolirati tjelesnu težinu.

• Tijekom veljače i ožujka 2009. godine priprema i predstavlja Strateški komunikacijski plan za softversku tvrtku Laser line d.o.o. Umag;

• Od ožujka 2007. do konca 2008. godine putem tvrtke Lifestyle d.o.o. ugovorno surađuje s PR agencijom Pleon Dialog d.o.o. u Zagrebu. Vedrana Koceić na poziciji Project Managera vodi klijente Electrolux i Immo Industry Group, dok na projektnoj bazi vodi ili surađuje na klijentima:
APO, Podravka Studena, Wrigley, Wettpunkt, Institut za turizam i dr.
U sklopu pozicije izrađuje godišnje PR planove i troškovnike temeljem inputa Klijenta, realizira zacrtane PR aktivnosti uključujući pripremu i realizaciju zahtjevnijih evenata i integriranih kampanja, koordinira odnose s Klijentom i medijima generalno i u kriznim situacijama; radi produkt i brand PR, monitorira, analizira i evaluira medijske objave, priprema advertorial kampanje, pregovara i dogovara posebne medijske aranžmane, pruža konzultacije Klijentima, priprema, koordinira i moderira press-događanja, koordinira medijske plasmane, izrađuje mjesečna, periodična i godišnja izvješća, izrađuje liste KOL, asistira u izradi komunikacijskih strategija te u pripremi i realizaciji medijskih treninga. U korporativnim komunikacijama posebno se bavi segmentom DOP;

• 2006. i 2007. godine producentica je Međunarodnog tjedna udaraljkaških ansambala – IPEW (International Percussion Ensemble Week) u Bjelovaru;

• Od 10/ 2004. do 07/ 2006. zaposlena u stručnoj službi Hrvatske glazbene mladeži na poslovima organizacijske tajnice – koordinatorice posebnih međunarodnih projekata iz područja kulturnog turizma (Interreg III A Prekogranična jadranska suradnja), baletnog natjecanja Mia Čorak Slavenska i dr. 2

• 2004. u suorganizaciji sa Gradskim kazalištem Zorin dom Karlovac realizira projekt Međunarodne revije škola i studija klasičnog baleta Carlotta Grisi i Seminara predstavljanja obrazovne ometode londonske Royal Academy of Dance ;

• Od 2001. ekskluzivno zastupa znamenitog violinista Stefana Milenkovicha, te druge vrhunske strane i domaće glazbenike i ansamble;

• 2001. i 2002. g. vodi poslove marketinga i odnosa s javnošću za Školu stvaralaštva Novigradsko proljeće, nacionalni projekt namijenjen darovitoj djeci u jezično-umjetničkom području;

• 1999.-2005. osniva i sedam godina organizacijski vodi Udrugu Teatar Zoe pri kojoj i danas djeluje Baletna škola Carlotta Grisi u Umagu.

• 1998. utemeljuje dugoročan međunarodni projekt zaštite, obnove i revitalizacije istarske orguljske baštine Organum Histriae u sklopu kojega obnaša ulogu izvršne producentice Međunarodnog festivala Organum Histriae jedanaest godina, te u prva tri izdanja bijenalnog Međunarodnog orguljaškog natjecanja A. Antico da Montona. Projekt je dobio priznanje za event marketing projekt godine iz kulture na 3 . Međunarodnom event marketing natjecanju EVENTUM u sklopu 11. Festivala oglašavanja FESTO 2003. Grad Umag, domaćin projekta, učlanjen je zahvaljujući projektu u prestižnu asocijaciju ECHO – European Cities of Historical organs.
U trogodišnjem razdoblju 2008.- 2011. projekt ugovorno vodi tvrtka Identitet d.o.o. Pula.

• 2000.-03. ostvaruje autorske radijske projekte (cilklus tematskih sponzoriranih radio-emisija o zaštiti okoliša za TZ Umag, ciklus Da li znaš da te volim, Barcaffe’ za Droga d.o.o.)

• 1997.-98. surađuje s regionalnim dnevnikom Glas Istre – piše reportaže i osvrte na istarske teme i događanja iz kulture;

• 1993.-‘98.vodi projekt Umjetničkih radionica Lifestyle (nekoliko samostalnih zapaženih kazališnih produkcija s osnovnoškolskom i srednjoškolskom mladeži Umaga);

• 1994.-98. intenzivno se bavi sportskim marketingom kroz ekskluzivnu suradnju s najboljim hrvatskim ultramaratoncem Slađanom Dragojevićem (ultramaratonske utrke Buje-Osijek 1994; Dubrovnik-Buje 1996. i dr.) u sklopu koje sinergijski realizira i kulturne projekte;

• 1993. utemeljuje privatnu tvrtku Lifestyle d.o.o. u kojoj obnaša funkciju direktorice. Uz podršku brojnih pokrovitelja i sponzora priređuje zapažene cikluse kulturnih i zabavnih programa: devet sezona Umaškog koncertnog ljeta 1993.-2001, tri sezone kulturno-zabavnog ciklusa Susreti s povodom, brojna kazališna gostovanja te producira vlastitu tjednu polusatnu emisiju na lokalnoj radijskoj postaji Eurostar.

• 1991.-’93. na poziciji je voditeljice kulture i obrazovanja u POU “Ante Babić” Umag;

• 1988./89. intenzivno radila na vlastitom projektu osnivanja Centra omladinske kulture (COK) u Umagu;

• 1985.-‘91. školska defektologinja pri osnovnim školama i vrtićima s talijanskim nastavnim jezikom (Buje, Umag, Novigrad s pripadajućim područnim školama i vrtićima); aktivno sudjeluje u radu aktiva stručnih suradnika OŠ Bujštine.

 

VJEŠTINE:

• Aktivno se služi engleskim jezikom u govoru i pismu,

• Tečno govori i piše talijanskim jezikom,

• Dobro poznaje rad na računalu (paket MS Office),

• Odlično funkcionira unutar zadanih rokova te u sastavu tima – kao igrač i kao lider.