Tvrtku Lifestyle d.o.o. za kulturno-umjetničke djelatnosti utemeljila je u Umagu 1993. godine Vedrana Koceić. Sjedište tvrtke od 2008. godine preseljeno je iz Umaga (Istarska županija) u Zaprešić (Zagrebačka županija).
Ključne djelatnosti tvrtke od osnutka su bile usmjerene ka obogaćivanju i podizanju razine kulturne produkcije i ponude u lokalnom i regionalnom okruženju (područje Umaga i susjednih gradova i općina, Istarska županija), što je već nakon nekoliko godina dovelo do razvoja dugoročnih projekata nacionalnog značaja te prekogranične i međunarodne suradnje i razmjene.
Tijekom prvog desetljeća djelovanja Lifestyle u ulozi osmišljava i ostvaruje zapažene cikluse kulturnih i zabavnih programa (devet sezona Umaškog koncertnog ljeta, tri sezone kulturno-zabavnog ciklusa Susreti s povodom, te brojna kazališna i glazbeno-scenska gostovanja).
U produkcijskom smislu tvrtka u prvom desetljeću djelovanja stavlja težište na scensko – glazbene edukativne produkcije s osnovnoškolskom i srednjoškolskom mladeži kroz projekt Umjetničkih radionica Lifestyle, Baletne škole Carlotta Grisi, te kroz poslove marketinga i odnosa s javnošću za nacionalnu Školu stvaralaštva Novigradsko proljeće s ciljevima umjetničke edukacije za život, poticanja kreativnosti, prevencije poremećaja u ponašanju i kvalitetnog osmišljavanja slobodnog vremena te osjetljive populacije. Paralelno na lokalnoj radijskoj postaji “Eurostar” više godina ostvaruje vlastite tjedne emisije i druge autorske projekte.
U razdoblju 1994.-98. tvrtka se intenzivno bavi i sportskim marketingom kroz prijateljstvo i suradnju s najboljim hrvatskim ultramaratoncem Slađanom Dragojevićem (veliki nacionalni i međunarodni projekti u sklopu kojih sinergijski realizira i kulturne sadržaje).
Godine 1998. Lifestyle utemeljuje i vodi izvršnu produkciju dugoročnog međunarodnog projekta zaštite, obnove i revitalizacije istarske orguljske baštine Organum Histriae (jedanaest izdanja Međunarodnog festivala Organum Histriae, brojni znanstveni skupovi i prateći programi te prva tri izdanja bijenalnog Međunarodnog orguljaškog natjecanja A. Antico da Montona).
Projekt je proglašen event marketing projektom iz kulture na 3. Međunarodnom event marketing natjecanju EVENTUM u sklopu 11. Festivala oglašavanja FESTO 2003, a posebno je težište dato kulturno-turističkom brendiranju projekta. Grad Umag, domaćin projekta, zahvaljujući projektu učlanjen je 2006. godine u prestižnu asocijaciju ECHO – European Cities of Historical organs, a u Hrvatskoj uživa dugogodišnje povjerenje i potporu brojnih javnih, medijskih i privatnih pokrovitelja i partnera.
Iskustvo u izvršnoj produkciji glazbenih projekata tvrtka je oplemenila 2006. i 2007. godine suradnjom na Međunarodnom tjednu udaraljkaških ansambala – IPEW (International Percussion Ensemble Week) u Bjelovaru.
Razdoblje 2007/08. obilježeno je novim intenzivnim angažmanom u komunikacijskom poslovnom segmentu, koji je u dosadašnjem radu bio zastupljen isključivo u smislu komuniciranja vlastitih kulturoloških projekata i glazbenika. Suradnja sa zagrebačkom agencijom za odnose s javnošću Pleon Dialog uključivala je vođenje accounta klijenata, koordinaciju odnosa s medijima, izradu godišnjih PR planova, troškovnika i izvješća, pripremu i realizaciju PR aktivnosti te zahtjevnijih evenata i integriranih kampanja, produkt i brand PR, monitoriranje, analizu i evaluaciju medijskih objava, pripremu advertorial kampanja, koordinaciju medijskih plasmana. Početkom 2009. tvrtka izrađuje i predstavlja Strateški komunikacijski plan za softversku tvrtku Laser line iz Umaga.
Već čitavo desetljeće (od 2001. godine) tvrtka Lifestyle ekskluzivno zastupa znamenitog violinista Stefana Milenkovicha s kojim je realizirala brojne velike turneje i gostovanja na najuglednijim glazbenim festivalima u Hrvatskoj i zemljama regije. Zahvaljujući karizmi ovog velikog umjetnika gostovanja su ostvarena i u brojnim manjim gradovima i mjestima, donoseći kvalitetan glazbeni program publici najčešće zakinutoj za mogućnost doživljaja nastupa vrhunskih umjetnika.
Uz Milenkovicha, Lifestyle povremeno ili stalno kao agencija za koncertni menadžment surađuje i s brojnim drugim uglednim stranim i domaćim glazbenicima i ansamblima, tako da se segment poslovanja umjetničkog menadžmenta bitno povećao.
Osim toga, bogato iskustvo Lifestyle-a osmišljavanju u upravljanju projektima u kulturi i turizmu rezultiralo je novom podgrupom usluga za klijente – savjetovanje i upravljanje projektima u kulturi i turizmu.